Saturday 17 November 2012

Tatkala Tinta Di Basahi ...

Assalamualaikum ~

Alhamdulillah aku dah akhiri sem 1 dgn jayanya...tp berjaya ke ?? Pointer pon x seberapa...
Tak pe tak pe....sem ni memang aku nak usaha habis2...tu la sem 1 main2 lagi kan...
Seronok sangat cuti sem ni..hang out with family and friends..hehehe...

Aku pergi sekolah jumpa cikgu-cikgu..tapi tetiba cikgu suh tolong niaga kt kiosk..aku pun apa lagi..
hiihih....

Aku sampai sini pagi la...
Alhamdulillah sepanjang perjalanan Allah permudahkan...
Sesampai je kat airport, terus ada yg tegur aku "ehh,,makin tembam la ko ni"
Aku memang kuat makan pun..so what ??
Hahaha...aku mang x nk kurus pun...mana tak nya,,balik2 je mak terus wt pulut durian..
peberet tuuu !!! mana boleh tahan.....aku pun pe lagi,,hentam habis la...hihiih...
Thanks Mak..


                             Happy Eid Adha ^^ With ma family...


 oyang..tp aku panggil Nek..aku sendiri pon x pasti umur Nek ni berapa...


 Happy Visit to ma Old School...coincidentally met her..my best friend..Kak Lang...^^



                  Hari adik aku "bergraduat"..hahaha....tak bla la...



Mini Zoo ni still x de perubahan dari aku sekolah sini dlu sampai sekarang..isk isk isk...



No comments:

Post a Comment