Tuesday 27 November 2012

Fitrah Manusia ...

Assalamualaikum ~
Hyep Hyep..
Lama x bukak cerita kan ?
Almaklumlah..makin busy sejak sem 2 start ni...but I can still have time for myself...
Baru-baru ni aku pergi la fun fair tau...sumpah best gler ! Tapi,,jgn seronok berlebihan...
Batas-batas kena jaga...kan ? Aku p ngan 3 orang kawan aku ni....
Jom berkenalan ngan dowg nak tak ? hehehe...

okayy...tudia tudia !! ni la Ain, Ara and Aqila...having sooo much fun with you guys !!

nk tau aku ngan dowg yg kiut ni main apa ?? hehehe...jom la usyarr jap ~

 ni nama dia T.A.G.A.D.A

 Speed Wheel...

 ni plak SPACE GUN !!! errrgggghhh !!

ni cm biasa lah...front gate kan....

for the first time aku g fun fair kat sini..sangat excited tau..sbb (before that,maaf kan saya ye Bintulu Citizen)
aku rasa kat sini tak de apa apa...dengar je ada fun fair aku pun "wooowwww !!" jom la kan....
mula-mula aku main Sudden Impact *xde gambar. perghh...mula-mula aku main tu,rasa macam nak tercabut jantung jugak..mujur la boleh pijak tanah lagi...hihihi....
Then,aku main Speed Wheel...benda tu buat aku rasa gayat la...so,for the conclusion,aku jerit "Makkkkk!" hahaha...tak sangka aku ni penakut jugak...padahal x de pape pun benda tuu..

Pas tu aku nain Tagada..perhh...macam piring berputar..no belt okayy !! so,aku dah bergantung harapan pada besi pemegang la..kalau jatuh,,redha je la tanggung malu..haha..dah la sebelah aku lelaki cina...haihh..main kasar !! sentuh-sentuh,laga-laga..memang aku takkan naik dah benda alah tuh !! malu la....

Next,aku naik sotong...aku tak tau nama dia apa...dowg just panggil sotong,maka dengan ini,aku pun ikut lah..hehehe...yang tu pun tak delah extreme sangat..i really enjoy riding that..sampaikan kawan aku nak naik lagi sekali..hihih...sorry..once for a lifetime...^^

For the last one,penutup segala permainan yang aku main sepanjang hari tu,dan yang paling extreme yang ada kat fun fair tu ialah SPACE GUN !!! dengar nama pun kecut perut ku..peristiwa berdarah...hahaha..

Qila ngan Ara,soo aku sensorang lah...aku memang dah cuak start duduk kat kerusi  dia..tapi,,aku kuatkan hati..apap salahnya mencuba,...fear no more kata orang....oke...finally !! i'm flying in space gun..hhihihi...mula2 dia slow down je dulu.,warming up...pas tu..dah mula dah....bayang kan...kepala aku kt bawah,kaki menghadap ke langit selama 2 minit !! 2 minit rasa macam 2 jam !!..aku dongak pun memang nampak langit dan bulan yang sedang cuba menenangkan aku...pas tu dia luncur laju macam buaian gergasi...

turun daripada space gun tuu,lembik badan aku..kawan aku terpaksa papah,..hehehe..lemah semangat jugak aku ni.,...
and yet..Praise to Allah..Alhamdulillah...

aku selamat berada di bumi yang nyata..hehehe...lepas tu kami pun g la pasar malam...
macam tu la malam kami berlalu dengan pantas..balik semula ke U dalam 10 lebih..i'm not sure,,,


 rest for a while after exploring Space gun.....^^

 Nice night pal..<3

 dowg ni room mate..

 we were taking pictures...so what ??

 hahaha...sowg naik Space Gun,sowg lagi tak..tapi,ceria je muka dowg..

LOVE y' !!!

okeyy..tu je la sedikit sebanyak kisah aku pada entry kali ni...although i'm not a good writer,hope you enjoy it !!
Wassalam ~

2 comments:

  1. ASSALAMUALAIKUM....tgok kownk g...cm beznye...><

    ReplyDelete
  2. Waalaikumussalam ~
    best tu mang best pun...
    but i think that'll be my first and last time go there...once is enough...

    ReplyDelete