Wednesday 12 December 2012

Mixed ~


Assalamualaikum Readers !!

Hyep hyep..long time no see...hihihihi..
Pada Entry kali ni...aku bukan nak cerita yang aku ni mixed or what...cuma...aku nk cerita yang entry kali ni aku mixed kan..haaaa...korang mesti tak tahu kan ?? Apa ?? Tahu ?? I dah cakap you tak tahu....
HAHA..kan dah masuk dialog Math Lutfi tuu...aku memang minat dengan video Math Lutfi tu..selain dapat entertain aku,,video dia juga memaparkan idea yang bernas daripada seorang mahasiswa...so,I like...;)
Okay..cukup2 lah pasal Math Lutfi yea..kalau nak tahu lebih lanjut..sila youtube video dia...hihihi...

Now...What I'm gonna mixed about this entry ?? Kalau lah readers sekalian ingat,aku ada publish entry yang bertajuk SINI .....Sebenarnya..aku pun nak update lagi pasal hal tu...It's just unexpected...
hehehe..Aku ada satu group ni..it's called SAPA LAMBAT,TANGKAP GAMBAR !! nahhh..hahaha...
dowg nak wt meeting pasal trip ni...ouh..btw,,aku akan ke Miri lagi pada hujung bulan ni InsyaAllah...
Hishh..asik lari tajuk je aku ni...haihhh...
Okay2...untuk mengelakkan korang fed up,aku story sekarang....hihihi...
Back to the story..they called us for a meeting back then...I totally forgot about the meeting..biasalah...
Happy sambut birthday kan...hehehe...okay...aku pun dengan langkah yang tak berapa seribu tu..turun lah ke Dataran C (korang mesti tak tahu kan ? So,abaikan..hehe). Agak lama aku tunggu,rupa2nya Ara tak turun lagi..aku pun call lah Aqila...suruh turun jugak2. Sebabnya dowg kata nak prank si Ara tu..Birthday Ara 10/12..aku pulak 9/12...the meeting was held on 9th December..aku terkilan jugak..bukan ke hari tu birthday aku ? Kenapa nak prank Ara lak ? Bermacam-macam soalan timbul di benak fikiran...

Lepas tu,they cancelled the meeting at Dataran C..then we moved to KSR (this one also you don't know right ?) Okay..aku dah mula cuak,,sebab gila gelap...huhuhuhu...Then they said the place was too dark..we moved to DSK...on the way to DSK for your information,there was a bridge...Suddenly,they stopped there and called me.."Aida,ada masalah trip ni"..aku takut kalau aku tak dapat pergi...dah lama2 tu..dowg keliling aku...memang hati seorang wanita sangat takut lah kan ? Ye dok?? haha..

Pas tu dowg baling tepung kt aku and throw eggs to me..what ??!! Eggs and Flour ?? Memang kombinasi yang sangat menarik...boleh lah goreng aku..haha..dah la aku pakai semua hitam malam tu..Ara pun kena jugak..at the same time.,,dowg jerit "HAPPY BIRTHDAY AIDA AND ARA!!!" HAHAHA..

That was very awesome..at the end,,they called us untuk potong kek..tp sayangnya aku dah tertiup lilin tu awal2..:( But..But...sesi membaling tepung dengan telur belum berakhir tau...ditambah pulak dengan cream cake..memang la sedapppp....hahaha..

Sesi fotografi pun mengambil tempat pada akhir celebration malam tuu..it turns like this..;)

HAHA..just by looking at it makes me smile....;)

DAE ~ BAK ~ !! hehehe..thanks ;)


Aida & Ara..

"Kemarin adalah hari yang telah berlalu...maka,aku tak akan mengenangkannya. Esok adalh masa depan maka akan ku pikirkan untuk kejayaan,jika Tuhan mengkehendaki, ingin ku nikmati beberapa tahun depan bersamamu, dengan penuh harapan dan doa, sekaligus kepadamu ku ucapkan SELAMAT ULANGTAHUN..semoga Tuhan sentiasa menjaga persahabatan kita..semoga dilimpahkan rezeki dan panjang umur..InsyaAllah"

Amiin Ya Rabbal Alamin ~

Okay now...here's another story to begin..hehehe..hope readers tak bosan lah yepp...
aku ni memang banyak cerita...bak kata Ain,,aku ni peramah..hihihi...

 okay..ni kat Hortikultur....sambil buat amali tu..take a snap lah kan ? ! haha...

 


Well..can't help lah.,.the flower is soooo beautiful...hehehe...



well...daily routine,..BUKU HIJAU...^^




 okay..to be frank..i think this is my prettiest sketch draw in my life...haha..lawa kan ?? tolong lah cakap lawa !!






ni semua lukisan Ain....hehehe..aku lukis sikit je...

Semua lukisan yang korang2 tengok ni adalh hasil assignment pertanian kami...this is what agriculture students do..okay ?? If you do interested,come here and join me...^^ We always welcome you here...hihihi...

Setelah menaip dengan sebegitu panjang,mesti akan ada pengakhiran tol tak ??

Wassalam~

2 comments:

  1. cntek lo lukisan ko....but...trok gk kne mse besday ko...hahahaha...xpe but u still cute....:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHA ~ tu la...mang teruk pon..sampai kna bsuh baju 2x tau...hehehe..i know i;m cute..HAHAHA....:p

      Delete